اس ام اس امام زمان (عج)1390


راه اندازی سامانه پیام کوتاه رایگان



کاش از دلبر نشانی داشتیم / بر سر کویش مکانی داشتیم

از برای مهدی صاحب الزمان / کاش در دل جمکرانی داشتیم

تعجیل در فرج آقا صلوات


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منتظرم منتظرم مسافرم زود برسه / یه صبح جمعه تو دعا مهدی موعود برسه


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای راحت دل، قرار جانها برگرد / درمان دل شکسته ما، برگرد
ماندیم در انتظار دیدار، ای داد / دلها همه تنگِ توست آقا برگرد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل از ما برد و روی از ما نهان کرد / خدایا با که این بازی توان کرد
تا کسی رخ ننماید نبرد دل ز کسی / دلبر ما دل ما برد به ما رخ ننمود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مه مبارک در ابر آرمیده بیا / امید آخر دلهای داغ دیده بیا
به طول غیبت و اشک مدام و سوز دلت / که جان شیعه ز هجران به لب رسیده بیا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تفعل زدم نیمه ی شب به قرآن / کتابی که از وحی شیرازه دارد
برای دلم آیه ی صبر آمد / ولی نازنین ،صبر ، اندازه دارد
(اللهم عجل لولیک الفرج)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از فراقت به جوانی همگی پیر شدیم / بی تو از وادی دنیا همگی سیر شدیم
بی خود از حادثه ی عشق تو دیوانه و مست / عاشق کوی تو گشتیم و زمین گیر شدیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای منتظر بیا و نظر کن که داغ هجر / با لاله‌های سوخته دامان چه می‌کند
در حسرت تو دربدری شد نصیب خضر / ورنه به سیر کوه و بیابان چه می‌کند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عصریست غریب و آسمان دلگیر است / افسوس برای دل سپردن دیر است
هر روز بـهان ه ای گرفتیم و گذشت / عیب از من و توست عشق بی تقصیر است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روی تو را ز چشمه نور آفریده اند / لعل تو از شراب طهور آفریده اند
خورشید هم به روشنی طلعت تو نیست / آیینه تو را ز بلور آفریده اند
پنهان مکن جمال خود از عاشقان خویش / خورشید را برای ظهور آفریده اند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

افسوس که عمری پی اغیار دویدیم  / از یار بماندیم و به مقصد نرسیدیم
سرمایه ز کف رفت و تجارت ننمودیم  / جز حسرت و اندوه متاعی نخریدیم
یا ابا صالح المهدی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هرچه کردم نشوم علت رنجیدن او / باز نشد بارها من دل زهرائی او را ز گناهم خستم
گفتم این بار که بر نامه من مینگرد خوشحال است / لیک اشکش به دلم گفت که من روسیهم من پستم
یا مهدی

+ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:,در ساعت15:49 راه اندازی سامانه پیام کوتاه| |



طراح : صـ♥ـدفــ